Hyppää pääsisältöön

Uusimmat artikkelit

 Ylen kolumnisti Adina Nivukoski henkilökuvassa.

Adina Nivukosken kolumni: Edistääkö someaktivismi aidosti ihmisoikeuksia vai ainoastaan meidän omaatuntoamme?

Onko some vain keino purkaa paineitaan ja puhista kuplassaan – vai voiko sillä edistää jopa ihmisoikeuksia? Voi, mutta varaudu epäonnistumaan monta kertaa, kirjoittaa Adina Nivukoski.

Galaxon gorilla ja Pikku Kakkosen Nalle pitävät käsissään heijastimia.

Näy pimeässä!

Hae heijastin ja ryhdy heijastinagentiksi!

Piirretty kuva, jossa nainen, mies ja kissa jumppaavat turkoosilla matolla sydämenmuotoisen ikkunan edessä. Etualalla aikakauslehti.

Ylen kampanja työllistää suomalaisia kuvittajia kevään aikana

Tarkoitus on tuoda esiin Ylen tekoja poikkeusolojen aikana.

kuusi nuorta naista istuu kesäisissä vaatteissa ravintolapäydässä ja katsoo hymyillen kameraan

Kutsu Yle kahville kiinnosti taas – saimme lähes 450 kutsua

Vierailemme kevään aikana noin 100 paikassa ympäri Suomen.

Viisi hymyilevää ihmistä, kaksi miestä ja kolme naista katsovat suoraan kännykkäkameraan.

Kutsu Yle kahville jatkuu – näin kutsut meidät kylään

Käytämme kahveilla saamaamme tietoa Ylen kehittämiseen.

Tyttö istuu saunan lauteilla vihtojen kanssa.

Katso kuvakooste Saunapäivän tunnelmista ympäri Suomen!

Saunanpäivänä ihmiset jakoivat 10 000 saunakuvaa!

Tyttö istuu saunan lauteilla vihtojen kanssa.

Mikä on tärkein saunamuistosi? Kerro se meille!

Kokoamme saunamuistoista sisältöä Saunapäivä-kampanjaan.

Yhteiskunnalliset sisältöhankkeet

Tutustu yhteiskunnallisiin sisältöhankkeisiimme.

Vaaleanpunainen Kutsu Yle kahville -teksti läikkyneestä kahvista muodostuneen renkaan sisällä

Kutsu Yle kahville – haluamme kuulla sinua

Tavoite on oppia, miten seuraat uutisia ja mikä kiinnostaa.

Sivukuvassa poika kuulokkeet päässä, nainen taustalla suu auki.

“Se kuulee sittenkin!” Sekasin-kampanja löysi yhteyden huoneisiinsa sulkeutuneisiin poikiin

Sekasin-sarja löysi yleisönsä: 1,2 Areena-starttia jo nyt.

Sanna Savikko neuvoo kännykän käytössä rouvaa Nettiä ikä kaikki -kiertueella Turussa.

Ylen Nettiä ikä kaikki -kampanja oli menestys – ja digitalkoot jatkuvat!

Ylen digitaitokampanja päättyi, digisavotta ei.

Docventures - otsikkokuva: Stop - nollatoleranssi seksuaaliselle häirinnälle.

STOP = Seksuaalinen Törkeily On Pysäytettävä!

Jokainen yhteisö on yhdessä vastuussa!

hymyilevä silmälasipäinen mies katsoo kohti

Juha Hietanen: Nettitaidot elinkautisvangin tasolla?

Jokainen voi auttaa digitalkoissa omalla tavallaan.

Kädet tietokoneen näppäimistöllä, hiirimatossa lukee Hyvä työpäivä Ylessä

Yle haastaa muut mediayhtiöt mukaan #Häirinnästävapaa Suomi -kampanjaan

Yle lähtee #Häirinnästävapaa Suomi -kampanjaan.

Tyttö seisoo  talon seinän vieressä ja hymilee

Tytöt ottavat päiväksi vallan Suomessa, maailmalla ja Ylessä

Yle on mukana Girls Takeover -päivässä

Vaakakapina. Lopeta laihdutus - aloita elämä. Kuvassa Jenny Lehtinen ja joukko naisia.

Vaakakapina pähkinänkuoressa – Suomen suurimman painonhallintavallankumouksen ABC

Armollisen, hitaan ja pysyvän elämänmuutoksen puolesta!

Lapset kantavat linnunpönttöjä talvella

Miljoona on jo melkein täynnä! Katso oman kuntasi linnunpöntöt per asukas

Katso taulukosta monta pönttöä kunnassasi on asukasta kohti

UPplus: Uusi Päivä oli sekasin

Katso Sekasin-livelähetyksen parhaat palat.

Sekasin-draama jakso 1

Sekasin-chat tarvitsee jatkoa – nuorten henkinen hätä kova

Sekasin247-chatissa käytiin viikon aikana 1239 keskustelua.

Sekasin chat

Sekasin247 -mielenterveyspalvelulle polttava tarve: nuoret kaipaavat anonyymia apua

Ensimmäisen vuorokauden aikana autettiin yli 200 nuorta.

Telkkä.

Pönttöpesintä: Telkkä, erityisen suomalainen lintu

Yli puolet Euroopan telkistä pesii Suomessa.

Helmipöllön poikasia pöntössä.

Näin rekisteröit pönttösi helposti

Lyhyt ohje siitä, miten pääset helpoiten mukaan kampanjaan.

Varpuset hoitavat toisiaan.

Mikä Miljoona linnunpönttöä?

Suomen puihin aiotaan nostaa miljoona linnunpönttöä.

Helmipöllön tuijotus.

Miksi tarvitaan Miljoona linnunpönttöä?

Miljoona linnunpönttöä -kampanja syntyi pesäkolopulasta.

Nenäpäivä-show’n viiden tunnin suora Yle TV2:ssa sai hyvät katsojaluvut

Nenäpäivän keräystulos nyt 2,55 miljoonaa euroa.

Yle haastaa nuoret torjumaan vanhusten yksinäisyyttä

Joka kolmas suomalainen ikäihminen kärsii yksinäisyydestä.

Näytä lisää Olet sivulla 1, siirry seuraavalle sivulle