Oikaisu tv-uutisiin 14.3.

Eurooppa-neuvoston puheenjohtaja Donald Tuskin kommentin käännöstekstityksessä oli virhe.

Ulkomaat

Yle uutisoi keskiviikkona 14.3. tv-uutisissa kello 17.00 ja 20.30 virheellisesti Eurooppa-neuvoston puheenjohtajan Donald Tuskin kommentista Britannian myrkytystapaukseen. Uutissähkeen perään liitetyn kommentin käännöstekstityksessä puhuttiin "hyökkäyksestä, jonka todennäköisesti on suorittanut Moskova".

Tekstityksessä olisi pitänyt puhua "hyökkäyksestä, joka todennäköisesti oli Moskovan innoittama".