Mehiläinen Länsi-Pohjan terveysasemille keskitetty puhelinpalvelu

Palvelumuutoksen tavoitteena on sujuvoittaa terveydenhoitoon liittyvää asioimista.

terveyspalvelut
Mehiläinen Länsi-Pohjan logotarra
Jutta Huovinen / Yle

Mehiläinen Länsi-Pohjan terveysasemilla on aloitettu keskitetty puhelinpalvelu hoidontarpeen arviointia varten. Se palvelee Kemin, Keminmaan ja Tornion asukkaita joka päivä aamuseitsemästä iltayhdeksään.

Puhelinpalvelun uskotaan parantavan yhteyden saamista terveysasemalle, ja asiakkaat saavat hoidontarpeen arvioinnin, ohjauksen ja neuvonnan samasta numerosta.

Kemiläiset, torniolaiset ja keminmaalaiset voivat edelleen soittaa oman terveysasemansa puhelinnumeroon, josta puhelut ohjautuvat keskitettyyn palveluun.

Kiireellisissä tapauksissa otetaan yhteys akuuttiklinikkaan hoidontarpeen arviointia varten.