OP:n mobiilipalveluissa esiintynyt häiriö pääosin ohi

Palveluissa saattaa esiintyä vielä satunnaista hitautta.

OP
Osuuspankin asiakasa käyttää OP Mobiili -verkkosovellusta.
OP:n mobiilipalveluissa esiintyi häiriöitä osalla asiakkaista.Ismo Pekkarinen / AOP

OP-mobiilissa ja -yritysmobiilissa esiintynyt häiriö on pääosin ohi, kertoo Osuuspankki twitter-tilillään.

Palveluissa saattaa esiintyä vielä satunnaista hitautta ja OP:n asiantuntijat tarkkailevat tilannetta.

OP:n mobiilipalvelussa ja yritysmobiilipalvelussa esiintyi aiemmin pitkin päivää häiriöitä osalla asiakkaista. Pankin mukaan ongelmia oli ollut sisäänkirjautumisessa.

– Osalla asiakkaista oli esiintynyt häiriöitä, ja ne valitettavasti jatkuvat. En osaa laajuutta sanoa, joillakin on toiminut ja joillakin ei. Syytä ei tiedetä, ja vikaa selvitellään edelleen. Eilen mobiilissa on tehty laajoja päivitystöitä, epäillään että se on kuormittanut palvelua, kertoi OP:n ulkoisen viestinnän johtaja Lotta Ala-Kulju STT:lle aiemmin, ennen kuin häiriöt oli saatu korjattua.

Palveluiden sisäänkirjautumisessa oli noin tunnin pituinen häiriö myös varhain eilisaamuna. OP:n mukaan ongelmat eivät liittyneet toisiinsa ja niiden läheisyys oli sattumaa.