Sydänsairaala soittaa postilakon aikana asiakkailleen tarjotut vastaanottoajat Hämeessä

Puhelinsoitolla varmistetaan, että postilakon aikana varattuja aikoja ei jää käyttämättä Sydänsairaalan toimipisteissä Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Tampereella tiedonkulun puutteiden takia.

sydäntaudit
Kaksi hoitajaa valmistelee potilasta varjoainekuvaukseen.
Sydänsairaalan päivittäistä työtä.Ulla Meriläinen / Yle

Sydänsairaala kutsuu postilakon aikana asiakkaitaan puhelimitse sairaala- ja poliklinikkahoitoihin.

Sydänsairaalan vastaanottoajat voi tarkistaa myös OmaTays- ja Omakanta-asiointipalvelussa. Jos ne eivät toimi, voi soittaa Sydänsairaalan neuvontanumeroon.

Näin varmistetaan, että postilakon aikana asiakkailta ei jää tarjottu aika käyttämättä.

Sydänsairaala toimii Hämeessä Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa. Lisäksi se toimii Tampereella ja Helsingissä.

Sydänsairaalan potilaat voivat tarvittaessa kysyä tietoa ajoistaan Tampereen neuvontanumerosta 03 311 64145, (arkisin klo 7.30–15), tai Helsingin numerosta 050 339 2437, (ma–to klo 8–14 ja pe klo 8–13), jos OmaTays (siirryt toiseen palveluun) ja Omakanta palvelut eivät verkossa toimi.

Sydänsairaalan asiakaslaskuihin on varattu myös lisää maksuaikaa postilakon ajaksi. Normaalin 14 päivän sijasta maksuaika on lakon aikana 30 päivää.