Varkauden kaupunki suunnittelee markkinointiyhteistyötä teatterin kanssa – Varkaudesta kertovaa esitystä aiotaan esittää kahdeksalla paikkakunnalla

Markkinointimatkojen kustannusarvio on yli 30 000 euroa.

Varkaus
Uutisvahdin läheltä-listan markkinointikuva, jossa kartta
Yle

Varkauden kaupunki suunnittelee markkinointiyhteistyötä Varkauden teatterin kanssa. Musiikkipitoista Antaudu! Tämä on Varkaus -esitystä aiotaan esittää eri puolilla Suomea kahdeksalla paikkakunnalla, joita ei ole vielä lyöty lukkoon.

Hankkeen kustannusarviossa paikkakunniksi on mainittu Helsinki, Espoo, Turku, Tampere, Jyväskylä, Oulu, Vaasa ja Joensuu.

Markkinointiyhteistyön tarkoituksena on kehittää Varkauden kaupungin imagoa ja tarjota samalla yrityksille mahdollisuutta esimerkiksi pikarekryihin esityksien jälkeen.

Näytöksien kohderyhmänä ovat erityisesti insinöörit, terveydenhuollon ammattilaiset, Varkaudesta opiskelemaan lähteneet sekä parin vuoden sisällä muualle muuttaneet perheelliset.

Näytöksen kesto on puoli tuntia ja siinä on mukana kolme näyttelijää.

Markkinointimatkojen kustannusarvio on yli 30 000 euroa.