Logomon kävijämäärä nousi – toimitilojen käyttöaste hipoo sataa

Logomossa sijaitsevat yritykset uskovat liiketoimintansa kasvuun.

Logomo
Krista Siegfrids ja Christoffer Strandberg halaa Sebastian Rejmania ja Darude seisoo vieressä.
Logomossa järjestettiin kevättalvella 2019 Suomen Euroviisukarsinnat. Daruden Look Away valittiin Tel Aviviin. Yle / Miikka Varila

Turkulaisen tapahtumakeskus Logomon viime vuoden kävijämäärä kasvoi edellisvuoteen verrattuna 57 000 kävijällä. Logomon eri tapahtumissa vieraili viime vuonna 377 000 ihmistä, kertoo Logomo tiedotteessaan.

Talossa järjestetään muun muassa kokouksia, kongresseja ja vapaa-ajantapahtumia. Tapahtumapäiviä oli edellisvuoteen verrattuna sata enemmän

Logomon vuokratilojen käyttöaste on lähes 100 prosenttia. Byråssa ja Konttorissa toimii noin 90 yritystä eri aloilta.

Logomon toimitilapäällikkö Kirsi Rannan mukaan eniten kysytään vuokralle pikkutiloja.

Talossa toimiville yrityksille tehdyn asiakastutkimuksen mukaan he uskovat liiketoimintansa kasvuun. Talon sijainnilla on kyselyn mukaan positiivinen vire liiketoimintaan.

Lue lisää:

Yksi Logomon sillan pääkannattimista saatiin paikalleen – toinen jäi maahan tuulen ja sateen vuoksi

Logomon ja Verkatehtaan suunnitellut Janne Auvinen kastettiin suorassa tv-lähetyksessä – näyttelijäsuvun lapsesta ei silti ollut esiintyjäksi