1. yle.fi
  2. Uutiset

Janakkalassa kartoitetaan terveyspalvelujen asiakastyytyväisyyttä

Janakkalan terveyspalvelut kysyy maaliskuusta alkaen tekstiviestillä asiakkaiden tyytyväisyyttä saamaansa palveluun.

asiakastyytyväisyys
Stetoskooppi lääkärin käsissä.
Samat kysymykset ovat käytössä kaikkialla Kanta-Hämeessä, jolloin kyselystä saadaan kunnittain vertailukelpoista tietoa. Alex Proimos

Janakkalan kunta kartoittaa terveyspalvelujensa asiakkaiden tyytyväisyyttä maaliskuun alusta alkaen.

Tekstiviestikyselyjä lähetetään lääkärin, sairaanhoitajan, psykiatrisen sairaanhoitajan ja fysioterapeutin vastaanotoilla käyneille. Järjestelmä arpoo satunnaisesti kyselyn saajat.

Kyselyssä kysytään seuraavat kysymykset:

  • Saitko mielestäsi selkeät jatkohoito-ohjeet sinua hoitaneelta henkilöltä? [KYLLÄ / EI]
  • Saitko avun ensisijaiseen vaivaasi, jonka takia hakeuduit hoitoon? [KYLLÄ / EI]
  • Kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävillenne tai tutuillenne? [0–10]
  • Pyydämme sinua antamaan vielä avointa palautetta liittyen viime käyntiisi

Samat kysymykset ovat käytössä kaikkialla Kanta-Hämeessä, jolloin kyselystä saadaan kunnittain vertailukelpoista tietoa. Kyselyyn vastaaminen on asiakkaille maksutonta.

Lue seuraavaksi