Janakkalassa kartoitetaan terveyspalvelujen asiakastyytyväisyyttä

Janakkalan terveyspalvelut kysyy maaliskuusta alkaen tekstiviestillä asiakkaiden tyytyväisyyttä saamaansa palveluun.

Samat kysymykset ovat käytössä kaikkialla Kanta-Hämeessä, jolloin kyselystä saadaan kunnittain vertailukelpoista tietoa. Kuva: Alex Proimos

Janakkalan kunta kartoittaa terveyspalvelujensa asiakkaiden tyytyväisyyttä maaliskuun alusta alkaen.

Tekstiviestikyselyjä lähetetään lääkärin, sairaanhoitajan, psykiatrisen sairaanhoitajan ja fysioterapeutin vastaanotoilla käyneille. Järjestelmä arpoo satunnaisesti kyselyn saajat.

Kyselyssä kysytään seuraavat kysymykset:

  • Saitko mielestäsi selkeät jatkohoito-ohjeet sinua hoitaneelta henkilöltä? [KYLLÄ / EI]
  • Saitko avun ensisijaiseen vaivaasi, jonka takia hakeuduit hoitoon? [KYLLÄ / EI]
  • Kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävillenne tai tutuillenne? [0–10]
  • Pyydämme sinua antamaan vielä avointa palautetta liittyen viime käyntiisi

Samat kysymykset ovat käytössä kaikkialla Kanta-Hämeessä, jolloin kyselystä saadaan kunnittain vertailukelpoista tietoa. Kyselyyn vastaaminen on asiakkaille maksutonta.