1. yle.fi
  2. Uutiset

Eroon luukulta toiselle pompottelusta – terveyspalvelujen käyttäjiä pyritään palvelemaan paremmin Etelä-Karjalassa ja Kymenlaaksossa

Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri Eksote ja Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä Kymsote perustavat asiakaspalvelukeskuksen, jonka tavoitteena on sujuvoittaa asiakaspalvelua.

asiakaspalvelu
Sydämenmuotoinen stressipallo Sari Suikkasen työpöydällä.
Eksote ja Kymsote parantavat asiakaspaveluaan perustamalla erillisen asiakaspalvelukeskuksen.Kalle Purhonen / Yle

Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri Eksote ja Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä Kymsote pyrkivät yhdessä parantamaan asiakaspalvelua.

Uuden toimintamallin eli asiakaspalvelukeskuksen käyttöönoton tavoitteena on lopettaa asiakkaiden pompottelu luukulta toiselle.

Eksoten toimitusjohtaja Timo Saksela sanoo, että jopa takaisinsoittopalvelun tarpeellisuus tullaan kyseenalaistamaan.

Sakselan mukaan sote-piirin olisi pystyttävä vastaamaan asiakkaan tarpeisiin heti ensimmäisellä yhteydenotolla.

Asiakaspalvelukeskustoiminta pyritään käynnistämään ensi vuoden alkupuolella.

Lue seuraavaksi