1. yle.fi
  2. Uutiset

Moduulitiloja valmistava säkyläläinen Intlog voitti mainoksen Times Square -aukiolle ja kansainvälinen kiinnostus heräsi

Yritys voitti Suomen nuorkauppakamarin Tuottava idea -kilpailun ja sai logonsa näkyviin yhdelle New Yorkin näkyvimmistä paikoista.

nuorkauppakamarit
Intlogin mainos Times Squarella
Yhdysvaltalaiset asiakkaat kiinnostuivat suomalaisyrityksestä.Jere Sanaksenaho / Yle

Suomen nuorkauppakamarin Tuottava idea -kilpailun voitto herätti välittömästi kansainvälistä kiinnostusta säkyläläisyritystä kohtaan. Moduulitiloja valmistava Intlog -yhtiö palkittiin voitosta muun muassa New Yorkin Times Squaren valotaululla nähtävällä mainoksella.

Eilen julkaistun mainoksen vaikutukset huomattiin yrityksessä välittömästi, kertoo toimitusjohtaja Jukka Pietilä.

– Maailmanlaajuista näkyvyyttä on saatu ja on tullut sähköposteja sen johdosta. Ihmiset bongasivat mainoksen heti ja katsoivat varmaan kotisivuilta ja videoilta, että mikä tämä tuote oikein on. Sitten on tullut kyselyitä, että saako siitä lisää informaatiota.

Intlogin toimitusjohtaja Jukka Pietilä esittelee kuvia palkinnoista
Jukka Pietilä esittelee palkintoja yrityksen valmistaman moduulitilan edustalla.Jere Sanaksenaho / Yle

Intlog vei kilpailun voiton yrityssarjassa pieneen tilaan pakkautuvalla moduulirakenteisella tilalla, joka soveltuu muun muassa toimistokäyttöön, majoitustilaksi ja varastoksi.

Lue seuraavaksi