1. yle.fi
  2. Uutiset
  3. Kajaani

Markkinointipäällikön työhön on tunkua Kajaanissa, hakijamäärä yllätti iloisesti

Valinta pyritään saamaan valmiiksi ennen joulua.

Kajaani
Valotaiteilija Kari Kolan suunnittelema valaistus Kajaanin linnanrauniolla.
Markkinointipäällikön tehtävään kuuluu muun muassa mainetyön teko. Kuvituskuva Kekrijuhlasta. Timo Sihvonen / Yle

Kajaanin kaupungin markkinointipäällikön tehtävään oli yli neljäkymmentä hakijaa. Kajaanin kaupungin kehitysjohtaja Risto Hämäläinen sanoo, että hakijamäärä oli myönteinen yllätys.

– Ilahdutti, että kaupungin yksi keskeinen avaintehtävä kiinnosti. Toki tehtiin myös näkyvää kampanjointia eri kanavissa.

Päällikön valinta pyritään saamaan valmiiksi ennen joulua tehtyä.

– Hän johtaa ja linjaa kaupungin viestintää ja markkinointia, tekee mainetyötä vetovoiman ja pitovoiman parantamiseksi, ja on aktiivinen toimija Kainuun maineviestinnässä ja kaikessa yhteismarkkinoinnissa, summaa Hämäläinen.

Hämäläinen kertoo, että kaupungin viestinnän ja markkinoinnin strategian luonti on yksi ensimmäisiä tehtäviä.

Lisää Kainuun uutisia Yle Areenassa: kuuntele, katsele ja lue mitä lähelläsi tapahtuu.

Katso tästä uusimmat koronavirukseen liittyvät tiedot Kainuusta.

Lue seuraavaksi