Hyppää sisältöön

Eksoten ja Kymsoten puhelinpalvelu Kaiku24 aloittaa toimintansa syyskuussa – henkilökuntaa koulutetaan ja järjestelmiä testataan

Eksoten ja Kymsoten yhteisen asiakaspalvelukeskuksen toimitusjohtaja kertoo, että toiminta aloitetaan vaihe kerrallaan.

Eksoten ja Kymsoten uudessa asiakaspalvelukeskuksessa asiakkaita neuvotaan puhelimitse tai digitaalisesti esimerkiksi chatin kautta. Kuva: Kare Lehtonen / Yle

Eksoten ja Kymsoten yhteinen asiakaspalvelukeskus Kaiku24 aloittaa toimintansa syyskuussa.

Uudessa asiakaspalvelukeskuksessa asiakkaita neuvotaan puhelimitse tai digitaalisesti esimerkiksi chatin kautta. Tavoitteena on saada vastattua selvästi useampiin puheluihin kuin tällä hetkellä.

Asiakaspalvelukeskuksen toimitusjohtaja Kari-Mikael Markkanen kertoo, että palvelutuotanto aloitetaan vaihe kerrallaan.

Parhaillaan asiakaspalvelukeskuksessa viimeistellään toimitiloja, testataan järjestelmiä ja koulutetaan henkilökuntaa. Nelisenkymmentä eksotelaista oli heinäkuussa ilmoittanut kiinnostuksensa työskennellä uudessa palvelukeskuksessa.

Syyskuun ensimmäisestä päivästä lähtien asiakkaiden puheluihin vastataan asiakaspalvelukeskuksessa. Samalla kokeillaan myös lääkärin etävastaanottoa puhelimitse, chatissä tai videopuhelulla.

.
.