Asiakaspalautteen keräämistä tehostetaan Kanta-Hämeen keskussairaalassa

Asiakaskyselyä pilotoidaan 11. marraskuuta alkaen päivystysklinikalla. Sen jälkeen kysely on tarkoitus laajentaa koko sairaalaan.

Keskussairaala alkaa lähettää asiakkaille tekstiviestejä, joissa on linkki asiakaskyselyyn. Kuva: Anne-Maria Niskanen / Yle

Kanta-Hämeen keskussairaala tehostaa asiakaspalauteen keräämistä. Keskussairaala alkaa lähettää asiakkaille tekstiviestejä, joissa on linkki asiakaskyselyyn. Lyhyeen kyselyyn vastataan nimettömästi.

Jos käyntejä sairaalassa on lyhyen ajan sisällä useita, kyselyviesti tulee vain kerran. Kyselyviestit voi myös kieltää. Tekstiviestiä ei lähetetä alle 18-vuotiaille.

Kyselyn pilotointi on jo alkanut päivystysklinikalla, ja sen jälkeen kysely on tarkoitus laajentaa koko sairaalaan.

Lisää Kanta-Hämeen uutisia Yle Areenassa: kuuntele, katsele ja lue mitä lähelläsi tapahtuu.