Hyppää sisältöön

Tampereen areena voitti kovatasoisen kisan – Barcelonan Camp Nou ja Los Angelesin Areena jäivät taakse

Voitto tuli Sponsoroinnit, myynnit ja markkinointi -sarjassa. Palkinnot jaettiin tiistaina Manchesterissa.

Kuva: Tomi Hänninen

Tampereen areena on Stadium Business Summit -palkinnon. Areena mitteli palkinnosta maailman tunnetuimpien stadionien kanssa.

Voitto tuli Sponsoroinnit, myynnit ja markkinointi -sarjassa. Palkinnot jaettiin tiistaina Manchesterissa.

Samassa sarjassa palkinnon saajiksi olivat ehdolla myös esimerkiksi Barcelonan maineikas Camp Nou ja Los Angelesin areena.

Tampereen areenan eli Nokia Arenan kanssa kilpailivat Spotify Camp Noun ja Crypto.com Arenan lisäksi Intuit Dome, Headingley/Clean Slate ja River Plate/Mas Monumental.

Tampereen kaupungin hankejohtaja Tero Tenhunen hehkutti voittoa Twitterissä. Hänen mukaansa palkinto on "upea tunnustus areenan hyvästä kaupallistamistyöstä".

Vuodesta 2010 lähtien järjestetyssä kilpailussa huomioidaan johtajuuteen ja innovaatioihin liittyviä saavutuksia urheilutilojen hankinnassa, toiminnassa ja hallinnoinnissa.

Tampereen areena oli muun muassa MM-jääkiekon kisanäyttämönä toukokuussa, ja myös ensi vuonna siellä pelataan MM-jääkiekkoa.

Lue myös:

.
.