M&M ja Tietoviikko harventavat ilmestymistään

Talentumin julkaisemat erikoislehdet Markkinointi & Mainonta sekä Tietoviikko ilmestyvät jatkossa painettuna lehtenä vain joka toinen viikko. Tällä hetkellä lehdet ilmestyvät joka viikko. llmestymisvälin harventamisella lehdet pyrkivät vahvistamaan taustoittavien juttujen tarjontaa.

talous

Molempien lehtien päätoimittajien mukaan päivittäinen uutisseuranta hoidetaan lehtien verkkosivujen avulla. Painetun version painopistettä siirretään uutislehdestä syvällisempiin taustoittaviin juttuihin, joiden kirjoittamiselle jää harvennetun ilmestyvisvälin ansiosta nyt myös enemmän aikaa.

Markkinointi & Mainonta ilmestyy uutena versiona ensimmäisen kerran 16. lokakuuta. Tietoviikko siirtyy harvempaan ilmestymisrytmiin 13. marraskuuta.

Lähteet: YLE Uutiset