TS-Yhtymä ostaa digitaalisen markkinoinnin yrityksen

Turun Sanomia julkaiseva TS-yhtymä pyrkii kehittämään digitaalista markkinointiaan. TS-Yhtymään kuuluva Luovia Oy on ostanut Nitro FX Oy:n liiketoiminnan. Yritysjärjestelyssä syntyy monikanavaisten markkinointipalvelujen ja sähköisen liiketoiminnan yritys.

talous

Uudessa yhtiössä työskentelee 85 henkilöä. Yhtiö pyrkii toimimaan kohdennetun markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin saralla.

- Markkinointi on muuttumassa yksilöllisemmäksi ja sen tehoa pitää pystyä todentamaan merkittävästi aikaisempaa paremmin. Tulemme mm. tuomaan visuaalisen kerronnan verkkopalveluihin ja sosiaalisiin verkostoihin, sanoo uuden kokonaisuuden toimintaa toimitusjohtaja Leevi Parsama.

Lähteet: YLE Uutiset