Brändityön tulokset kuntien arvioitavaksi

Meri-Lappia markkinoidaan jatkossa nimellä Kemi-Tornio-Haaparanta. Alueemme on brändityöryhmän sloganin mukaan "Rajattomien mahdollisuuksien tarjoaja".

brändit

Meri-Lapille tehty aluebrändityö tuodaan kuntien arvioitavaksi. Kehittämiskeskuksen ja Lapin elämystuotanto Oy:n tilaaman työn johtolauseena on "Rajattomien mahdollisuuksien tarjoaja", jolla aluetta halutaan markkinoida yrityksille, muuttajille ja matkailijoille. Alueesta käytetään nimitystä Kemi-Tornio-Haaparanta.

Seudun vetovoimaisuutta korostetaan sloganin eli johtolauseen lisäksi viidellä teemalla, jotka ovat yrittäjämyönteisyys, teollisuuden palvelujen osaaminen, vahva verkostoituminen, ainutlaatuiset elämykset ja sujuva arki.

Brändityön (siirryt toiseen palveluun) tuloksista pyydetään kunnilta lausuntoja kesäkuun alkuun mennessä.