Pelicansin mainokset niittivät kunniaa

Lahtelaisen mainostoimisto Ilmeen ja Loma Graphicsin huomiota herättäneet mainokset palkittiin.

media
Pelicans-logo
Pelicans

Lahtelaiset Mainostoimisto Ilme ja Loma Graphics saivat Suomen Markkinointiliiton Kultajyvä-kilpailusta Hopeajyvä-palkinnon.

Palkinnon sai Pelicansin kausi-ilme 2012–2013 eli julistesarjalla, jossa esiintyvät Pelicansia kannattavat kuuluisat lahtelaiset urheilijat Janne Ahonen, Mikko Ilonen ja Joonas Kolkka.

Hopeajyvä oli ainoa pääkaupunkiseudun ulkopuolelle saatu palikinto, kertoo Ilmeen suunnittelujohtaja Markus Heinonen tiedotteessa.

Kultajyvä-kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin ja palkita parasta suomalaista printtimainontaa, kuten ilmoituksia ja julisteita. Kilpailussa palkitaan isoja ideoita, jotka ovat kunniaksi niin työn tekijöille kuin teettäjille. Tuomaristo jakoi tänä vuonna kolme Kultajyvää ja yhdeksän Hopeajyvää.

Pelicansin huomiota herättänyt mainonta oli finalistien joukossa myös Suomen tuloksellisinta mainontaa mittaavassa Effie Awards -kilpailussa viime viikolla.

Pelicans-tv (siirryt toiseen palveluun) :stä voi katsella tv-mainoksia.