1. yle.fi
  2. Uutiset
  3. Janne Rauhala

Bepop muuttui asiantuntijakeskukseksi – ratkaisu löytyy myös arkisiin tarpeisiin

Bepop ei ole enää kauppakeskus. Vaikka ilme on nykyään asiantuntijavetoinen, ei asiakkaiden tarvitse pelätä muuttunutta imagoa. Muutosta johtanut Janne Rauhala uskoo lähes jokaisella olevan asiaa Bepopiin jatkossakin.

Janne Rauhala
Bepopin käytävä
Päivi Meritähti / Yle

Porilainen kauppakeskus Bepop on muuttanut ilmettään. Jatkossa talo palvelee asiantuntijakeskuksena.

– Bepop on vähän liian suppea kauppakeskukseksi. Se palvelee tällä tavoin yrityksiä paremmin. Myös asiakkaiden palvelut paranevat. Uskon, että kaikilla on tänne asiaa. Täältä löytyy ratkaisu useimpiin tarpeisiin, kertoo Rock My Business -toimiston luova johtaja Janne Rauhala.

Suurin osa Bepopin yrityksistä tarjoaa asiantuntija- ja erikoispalveluja. Osittain päivittäinen asiointi pysyy ennallaan, sillä talossa säilyvät edelleen muun muassa lounaspalvelut. Asiantuntemus tuodaan vain entistä paremmin esiin.

– Tuomme esiin sekä yksittäisiä yrityksiä että niiden työntekijöitä. Kerromme missä he ovat asiantuntijoita ja mikä on heidän osaamisalueensa. Näin ihmiset saavat oikeanlaisen viestin siitä, keitä varten he ovat olemassa, Rauhala toteaa.