Keskiviikko 22.2.2017 (tv)
Amnesty varoittaa vihapuheesta. Pankin täytyy tuntea asiakkaat. Suomalainen juttu, osa 2: Vesi. Sää.
Amnesty varoittaa vihapuheesta. Pankin täytyy tuntea asiakkaat. Suomalainen juttu, osa 2: Vesi. Sää.
Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.
Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.12.
Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.
Selkouutisten Nasib Naseri ottaa selvää, toimiiko virastoissa selkokielinen palvelu. Sarjan videot ovat Kela, poliisi, TE toimisto, koulu ja pankki.
Poliitikot Ylen ensimmäisessä selkokielisessä vaalikeskustelussa.
Nasib Naseri keskustelee vieraiden kanssa kotoutumisesta, kulttuurieroista ja maahanmuuttajanaisista.
Kättely Vesi Hissi Alko Peruna Loma Koira Kouluruoka Metsä Sää
For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.
You can listen to and read the latest broadcast on this page.