yle.fi-etusivu

Keskiviikko 9.8.2017 (tv)

Yhdysvallat ja Pohjois-Korea uhkailevat toisiaan kovin sanoin. Ulkomainen tai ulkomaiselta kuulostava nimi voi tehdä työn hakemisesta vaikeaa Suomessa. Virosta Suomeen töihin tulevien määrä kuitenkin vähenee tulevina vuosina. Katutaidetta voi nyt nähdä myös museossa. Sää on nyt aurinkoista ja lämmintä.

Yle Uutiset selkosuomeksi

Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.

Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.35.

Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.

Suomi 100: Suomalainen juttu

Kaatosade kadulla.

Suomi 100: Terveisiä Suomi-kouluista

Paljon onnea suomi -kortti

Suomi 100: Suomi-koulujen opettajat

Maila Eichhorn

Vuosi kotoutumiskoulutuksessa

Kuva Luksian videoblogisarjan lopetusjaksosta.

Linkit

Yle News in Easy Finnish

For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.

You can listen to and read the latest broadcast on this page.

Edelliset lähetykset

Lisää lähetyksiä
Muualla Yle.fi:ssä