Maanantai 2.1.2023 (tv)
Hyvinvointialueet. Ilotulitteet ja silmävammat. Hotellien sähkö. Sää.
Hyvinvointialueet. Ilotulitteet ja silmävammat. Hotellien sähkö. Sää.
Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä.
Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 16.35 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.12.
Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Areenasta.
Kuuntele myös Yle Uutiset selkoruotsiksi Areenasta.
Mohor Banerjee, Janica Hirvenkivi ja Petri Strömberg keskustelevat Tuukka Lukinmaan kanssa.
Video kertoo 3 minuutissa, mitä selkouutisille on tapahtunut 30 vuodessa.
Miksi seuraat selkouutisia? Miki, Nida, Johanna ja Sami kertovat.
Kättely Vesi Hissi Alko Peruna Loma Koira Kouluruoka Metsä Sää
Selkouutisten Nasib Naseri ottaa selvää, toimiiko virastoissa selkokielinen palvelu. Sarjan videot ovat Kela, poliisi, TE toimisto, koulu ja pankki.