yle.fi-etusivu

Maanantai 9.10.2017 (tv)

Suomessa kehitetään aaltovoimaa. Monilla nuorilla on kipeä käsi älylaitteiden takia. Suomen armeijan lentokoneet harjoittelevat tällä viikolla. Lahdessa oli viikonloppuna mäkihyppääjien kesäkilpailu. Säätiedot.

Yle Uutiset selkosuomeksi

Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.

Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.35.

Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.

Suomi 100: Suomalainen juttu

Lunta ja pihlanjanmarjoja.

Suomi 100: Terveisiä Suomi-kouluista

Milanolaisia koululaisia

Suomi 100: Suomi-koulujen opettajat

Vuosi kotoutumiskoulutuksessa

Kuva Luksian videoblogisarjan lopetusjaksosta.

Linkit

Yle News in Easy Finnish

For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.

You can listen to and read the latest broadcast on this page.

Edelliset lähetykset

Lisää lähetyksiä
Muualla Yle.fi:ssä