Maanantai 9.4. 2018 (tv)
Junaliikenne käynnistyy Mäntyharjun ja Kouvolan välillä. Maanteille kesänopeudet. Aalto-yliopisto tutkii veden virtaamista. Valokuvausta vanhalla kameralla. Marigold IceUnity toi Suomeen MM-kultaa.
Junaliikenne käynnistyy Mäntyharjun ja Kouvolan välillä. Maanteille kesänopeudet. Aalto-yliopisto tutkii veden virtaamista. Valokuvausta vanhalla kameralla. Marigold IceUnity toi Suomeen MM-kultaa.
Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.
Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.12.
Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.
Satu Leiskon uudessa selkokirjassa maahanmuuttajat kertovat elämästä Suomessa.
Kättely Vesi Hissi Alko Peruna Loma Koira Kouluruoka Metsä Sää
For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.
You can listen to and read the latest broadcast on this page.