Perjantai 11.8.2017 (tv)

Veturinkuljettajat järjestävät ensi viikolla lakon. Uusissa kouluissa on uudenlaisia tiloja. Ravintola-alalla menee hyvin. Tero Pitkämäki pääsi keihäänheiton finaaliin yleisurheilun MM-kilpailuissa. Lauantaina on ukkoskuuroja.

Yle Uutiset selkosuomeksi

Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.

Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.35.

Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.

Suomi 100: Suomalainen juttu

Alakoululaisia ottamassa ruokaa koulun ruokalassa.

Suomi 100: Terveisiä Suomi-kouluista

Suomikoulu Kuola Lumpur Malesiassa.

Vuosi kotoutumiskoulutuksessa

Kuva Luksian videoblogisarjan lopetusjaksosta.

Suomen säästä

Revontulet leimuavat Olkkajärvellä

YKI

Mirja Tarnanen ja Shadi Hatem.

Opiskelija kysyy. Professori vastaa.

Kuuntele keskustelun 1. osa

Kuuntele keskustelun 2. osa

Linkit

Yle News in Easy Finnish

For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.

You can listen to and read the latest broadcast on this page.

Edelliset lähetykset

Lisää lähetyksiä
Muualla Yle.fi:ssä