Maanantai 23.5.2022 (radio)
Ukraina tarvitsee paljon tukea. Maanpuolustusharjoituksiin tulee Suomessa lisää aseita. Kunta-alan työriita jatkuu. Pitkäaikaistyöttömien määrä kasvaa. Sääennuste.
Ukraina tarvitsee paljon tukea. Maanpuolustusharjoituksiin tulee Suomessa lisää aseita. Kunta-alan työriita jatkuu. Pitkäaikaistyöttömien määrä kasvaa. Sääennuste.
Sähkön hinta. Ukraina. Neuvolat. Sääennuste.
Suomen ja Turkin neuvottelut. Ruoka Ukrainan satamissa. Digipalvelut ja vanhukset. Sää.
Keskustelut Turkin kanssa. Venäjän maakaasu. Avioliitot. Saksan myrsky. Suomen sää.
Venäjä lopettaa kaasun tuonnin Suomeen. Venäjä perustaa tukikohtia maan länsiosiin. Valtio auttaa vesilintuja. Sää on enimmäkseen poutainen.
Niinistö USA:ssa. Rajavartijat. Teatteri. Sää.
Niinistö tapasi Bidenin. Maakaasun tulo Suomeen loppumassa. Korona aiheuttaa paljon poissaoloja. Koronatilanne helpottaa vähitellen. Koronarajoitukset heikensivät lasten uimataitoa. Sääennuste.
Nato. Maakaasu. Toutain. Sääennuste.
Suomi on jättänyt hakemuksen Natoon. Eläinoikeusjärjestöt haluavat kieltää turkistarhauksen EU:ssa. Esa Lindell tulee Leijoniin.
Hakemus Natoon. Niinistö Ruotsissa. Koronakoirat. Sää.
Presidenttipari Ruotsissa. Suomen Nato-hakemus valmistui. Uudet ylioppilaat. Pyöräonnettomuus. Sää.
Suomen presidenttipari Ruotsissa. Suomen jääkiekon MM-pelit. Kesän jäätelömaut. Sääennuste.
Nato-keskustelu. Koronaa Pohjois-Koreassa. Ukrainan viisuvoitto. Hanami-juhla. Sää.
Suomen ja Ruotsin Nato-hakemukset. Ukrainan Euroviisu-voitto. Sääennuste.
Suomen hakemus Natoon. eettinen kuormitus. Euroviisut. Punkit. Kaatuneitten muistopäivä. Sääennuste.
Suomi, Nato ja Putin. SDP:n Nato-kanta. Nuorisotalot. Euroviisut. Sää.
Ulkomaiden Nato-kommentit. Ukrainan pakolaiset. Ruuan hinta. Suomi Euroviisujen finaaliin. Sää.
Ulkomaiden kommentit Suomen Nato-hakemukseen. Rasmus Euroviisujen finaaliin. Jääkiekon MM-kisat. Siitepöly. Sääennuste.
Suomi ja Nato. Ruotsi ja Nato. Kuva Linnunradan mustasta aukosta. Euroviisut. Sää.
Suomi ja Nato. Suomi ja Britannia. Wasastjernan taide. Sääennuste.
Britannian pääministeri. Nato-hakemus. Kunta-alan työriidat. Sää.
Ukrainan pakolaiset. Kunta-ala. Varhaisperuna. Sääennuste.
Kunta-alan sovintoesitys. Nato. OAJ. Mielenterveys. Euroviisut. Sää.
Mökkeily. Asfalttityöt. EU. Euroviisut. Sää.
Nato. Voitonpäivä. Eurooppa-päivä. Pyörävarkaudet. Veroilmoitus. Sää.
Voitonpäivä. Venäjän öljy. Asuminen. Satokausi. Sää.
Kunniamerkkejä äideille. Nato-keskustelu. Sunnuntain mielenosoitukset. Euroviisujen avajaiset. Sää.
Jyväskylän tulipalo. Suomen Nato-päätös. Tulkkipula. Afganistanin naiset. Äitienpäivä. Sää.
Kuntatyöntekijöiden mielenosoitus. Vastaanottokeskukset. Maahanmuuttajien ruotsin kurssi. Jääkiekon MM-kisat. Sää.
Puolustusliitto Nato. Ruotsia maahanmuuttajille. Ukrainalaiset pakolaiset. Sääennuste.
Suomen ja Naton suhde. Puolueiden kannatus. Vanhusten koronarokotukset. Sää.
Neljäs koronarokotus. Puolueiden kannatus. Sähköpotkulautojen valvonta. Sääennuste.
EU valmistelee uusia pakotteita Venäjälle. Britannia lupaa apua Suomelle ja Ruotsille. Suomalaisten maanpuolustustahto on korkealla. 30 äitiä saa kunniamerkin äitienpäivänä. Säätiedot.
Maanpuolustus. Uutisia ukrainaksi. Malva-taidemuseo. Sää.
Lakko on sulkenut kouluja ja päiväkoteja. Saksa lupaa tukea Suomelle ja Ruotsille. Suomen armeijalla harjoittelee. Maatilojen kevättyöt ovat myöhässä. Säätiedot.
Kunta-alan lakko. Ukrainan evakuoinnit. Maatilan kevättyöt. Sää.
Fennovoima. Ukrainan häät. Id-juhla. Sää.
Kunta-alan lakko alkaa. Pyhäjoelle ei tule venäläistä ydinvoimalaa. Työllisyys parani maaliskuussa. Yle julkaisee uutisia ukrainaksi. Sää.
Vappupäivä. Vaaratilanne Helsingissä. Poliittinen vappu. Työnhaku. Id-juhla. Sää.
Vappuaatto. Perussuomalaiset. Tupakkalaki. Etelä-Aasian kuumuus. Suomen sää.
Kunta-alan lakko. Uusi ydinreaktori. Hintojen nousu. Ministerit. Vappu ja vapun sää.
Rajaturvallisuus. Kunta-alan lakko. Jääkiekon Suomen mestaruus. Sääennuste.
Sota ja ruoka. Kansallinen veteraanipäivä. Kutulive. Sää.
Venäjän vaikuttamisyritykset. Maakaasutoimitukset. Presidentti Niinistö. Kansallinen veteraanipäivä. Finnair. Sääennuste.
Ukraina. Uusiutuva energia. Huvipuistot. Sääennuste.
YK:n pääsihteeri Venäjällä. Presidentti Niinistö sairaalatutkimuksissa. Kaasuräjähdys Helsingissä. Ruuhkaa passin hakemisessa. Suosittu Tampere. Sää.
Passiruuhka. Virtuaalinen työnhaku. Hackmaniitti. Sääennuste.
Ranskan presidentinvaalit. USA:n ministereitä Ukrainassa. Maailman vanhin ihminen. Helsingin lentoaseman harjoitus. Sää.
Ranskan presidentinvaalit. Mediataiteen näyttely. Naisten jääkiekko. Cheerleading. Sääennuste.