Tiistai 1.11.2016 (radio)
Kansanedustaja sai syytteen

Apulaisvaltakunnansyyttäjän mielestä sananvapauteen ei kuulu oikeus vihapuheeseen. Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen sanoo, että hän ei ole tehnyt mitään rikosta.
Pelialalla tienaa hyvin
Verotiedot kertovat, että pelialalla tienaa rahaa hyvin Suomessa. Eniten palkkaa eli ansiotuloja saivat vuonna 2015 pelifirma Supercellin johtajat. Esimerkiksi Supercellin toimitusjohtaja Ilkka Paananen tienasi yli 12 miljoonaa euroa.
Supercell maksoi myös kaikista firmoista eniten veroja. Firma maksoi valtiolle veroja melkein 176 miljoonaa euroa.
Verot ovat pakollisia maksuja, jotka maksetaan valtiolle ja kunnille. Rahat käytetään esimerkiksi koulutukseen ja terveydenhuoltoon.
Paavi on Ruotsissa
Paavi osallistuu Ruotsissa uskonpuhdistuksen 500-vuotisjuhlaan.
Uskonpuhdistus on tärkeä asia kristillisessä maailmassa. Saksalainen pappi Martti Luther aloitti uskonpuhdistuksen 1500-luvulla. Sen seurauksena katolinen kirkko jakautui ja syntyi esimerkiksi luterilainen kirkko.
Paavin vierailu on historiallinen, sillä koskaan aikaisemmin luterilaiset ja katolilaiset eivät ole juhlineet yhdessä uskonpuhdistusta.
Pikkujouluihin käytetään taas rahaa
Pikkujouluista on usein säästetty firmojen huonon taloustilanteen takia. Nyt ravintolat sanovat, että firmat käyttävät taas enemmän rahaa pikkujouluihin.
Ajokeli on huono keskiviikkona
