Kaikki talviolympialaisista!

Tiistai 14.11.2017 (tv)

Suomessa on 2 000 junaradan ja maantien risteystä, joissa ei ole turvalaitteita, esimerkiksi liikennevaloja. Isä, joka tappoi lapsen Porvoossa, on käyttänyt väkivaltaa ennenkin. Tanssilla yritetään vähentää koulukiusaamista. Urheiluseuroissa on pulaa aikuisista. Teemu Selänteestä tuli  Hall of Fame -tähti. 

Yle Uutiset selkosuomeksi

Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.

Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.12.

Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.

Suomi 100: Suomalainen juttu

Kaatosade kadulla.

Suomi 100: Terveisiä Suomi-kouluista

Paljon onnea suomi -kortti

Suomi 100: Suomi-koulujen opettajat

Maila Eichhorn

Vuosi kotoutumiskoulutuksessa

Kuva Luksian videoblogisarjan lopetusjaksosta.

Linkit

Yle News in Easy Finnish

For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.

You can listen to and read the latest broadcast on this page.

Edelliset lähetykset

Lisää lähetyksiä
Muualla Yle.fi:ssä