Tiistai 24.11.2020 (tv)
Pääkapunkiseudun uudet koronarajoitukset. Sairaaloissa on paljon koronapotilaita. Vantaa toivoo apua uskonnollisilta yhteisöiltä. Säätietoja.
Pääkapunkiseudun uudet koronarajoitukset. Sairaaloissa on paljon koronapotilaita. Vantaa toivoo apua uskonnollisilta yhteisöiltä. Säätietoja.
Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.
Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 16.40 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.12.
Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.
Tallenna omaa puhetta tutkijoille, niin älylaitteet oppivat ymmärtämään myös sinua!
Ylen matkaohjelma Egenland etsii kivoja matkakohteita eri puolilla Suomea.
Selkouutisten Nasib Naseri ottaa selvää, toimiiko virastoissa selkokielinen palvelu. Sarjan videot ovat Kela, poliisi, TE toimisto, koulu ja pankki.
Kättely Vesi Hissi Alko Peruna Loma Koira Kouluruoka Metsä Sää