Tiistai 5.2.2019 (tv)
Sellutehtailla menee hyvin. Turussa tutkitaan uudenlaista ultraäänihoitoa. Helsingin Finlandia-talo pitää kohta remontoida. Tänään on Runebergin päivä. Säätiedot.
Uusien käyttöehtojen myötä tietosuojasi paranee. Saat tietoa Ylen sisällöistä ja Yle Tunnuksen eduista kerran kuussa sähköpostiisi. Voit hallita tietojasi ja Ylen lähettämiä viestejä omassa profiilissasi. Uudet käyttöehdot näet täältä. Voit tutustua tietosuojalausekkeeseen tästä.
Hyväksyn myöhemminSellutehtailla menee hyvin. Turussa tutkitaan uudenlaista ultraäänihoitoa. Helsingin Finlandia-talo pitää kohta remontoida. Tänään on Runebergin päivä. Säätiedot.
Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.
Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.12.
Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.
Mitä uusi nimilaki sanoo etunimistä ja sukunimistä?
Selkouutisten Nasib Naseri ottaa selvää, toimiiko virastoissa selkokielinen palvelu. Sarjan videot ovat Kela, poliisi, TE toimisto, koulu ja pankki.
Kättely Vesi Hissi Alko Peruna Loma Koira Kouluruoka Metsä Sää
For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.
You can listen to and read the latest broadcast on this page.