yle.fi-etusivu

Tiistai 8.8.2017 (tv)

Vieraan kielen opiskelu voi alkaa jo ekaluokalla. Moni terveyskeskuslääkäri tekee osa-aikatyötä. Tänä kesänä on havaittu paljon käärmeitä. Terveiset Kielin Suomi-koulusta. Säätiedot. 

Yle Uutiset selkosuomeksi

Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.

Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.35.

Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.

Suomi 100: Suomalainen juttu

Lunta ja pihlanjanmarjoja.

Suomi 100: Terveisiä Suomi-kouluista

Milanolaisia koululaisia

Suomi 100: Suomi-koulujen opettajat

Vuosi kotoutumiskoulutuksessa

Kuva Luksian videoblogisarjan lopetusjaksosta.

Linkit

Yle News in Easy Finnish

For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.

You can listen to and read the latest broadcast on this page.

Edelliset lähetykset

Lisää lähetyksiä
Muualla Yle.fi:ssä