yle.fi-etusivu

Torstai 12.10.2017 (tv)

Sauli Niinistö johtaa ylivoimaisesti presidenttikisaa. Monet nuoret yrittävät itse vähentää aikaa netissä. Tyttöjen päivä näkyi myös Ylessä. Barcelonan Suomi-koulu lähettää terveisiä 100-vuotiaalle Suomelle. Sää.

Yle Uutiset selkosuomeksi

Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.

Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.35.

Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.

Suomi 100: Suomalainen juttu

Lunta ja pihlanjanmarjoja.

Suomi 100: Terveisiä Suomi-kouluista

Milanolaisia koululaisia

Suomi 100: Suomi-koulujen opettajat

Vuosi kotoutumiskoulutuksessa

Kuva Luksian videoblogisarjan lopetusjaksosta.

Linkit

Yle News in Easy Finnish

For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.

You can listen to and read the latest broadcast on this page.

Edelliset lähetykset

Lisää lähetyksiä
Muualla Yle.fi:ssä