Torstai 18.4.2019 (tv)
Asunnottomia nuoria on enemmän kuin ennen. Moni suomalainen haluaa pääsiäispöytään suomalaista lampaanlihaa. Pääsiäisnäytelmä Via Crucis esitetään myös tänä vuonna. VaLePa on miesten lentopallon Suomen mestari. Säätiedot.
Asunnottomia nuoria on enemmän kuin ennen. Moni suomalainen haluaa pääsiäispöytään suomalaista lampaanlihaa. Pääsiäisnäytelmä Via Crucis esitetään myös tänä vuonna. VaLePa on miesten lentopallon Suomen mestari. Säätiedot.
Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä.
Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 16.40 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.12.
Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Areenasta.
Kuuntele myös Yle Uutiset selkoruotsiksi Areenasta.
Tallenna omaa puhetta tutkijoille, niin älylaitteet oppivat ymmärtämään myös sinua!
Ylen matkaohjelma Egenland etsii kivoja matkakohteita eri puolilla Suomea.
Selkouutisten Nasib Naseri ottaa selvää, toimiiko virastoissa selkokielinen palvelu. Sarjan videot ovat Kela, poliisi, TE toimisto, koulu ja pankki.
Kättely Vesi Hissi Alko Peruna Loma Koira Kouluruoka Metsä Sää