Torstai 24.9.2020 (tv)
THL on antanut ohjeita kasvomaskin käytöstä. Matkailuala tarvitsee lisää suomalaisia asiakkaita. Syksyn omenasato on kypsynyt. Sää.
THL on antanut ohjeita kasvomaskin käytöstä. Matkailuala tarvitsee lisää suomalaisia asiakkaita. Syksyn omenasato on kypsynyt. Sää.
Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä.
Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 16.40 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.12.
Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Areenasta.
Kuuntele myös Yle Uutiset selkoruotsiksi Areenasta.
Kättely Vesi Hissi Alko Peruna Loma Koira Kouluruoka Metsä Sää
Selkouutisten Nasib Naseri ottaa selvää, toimiiko virastoissa selkokielinen palvelu. Sarjan videot ovat Kela, poliisi, TE toimisto, koulu ja pankki.
For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.
You can listen to and read the latest broadcast on this page.