Torstai 28.6.2018 (tv)
Hallitus jatkaa työttömyysturvan uudistamista. Suomen terveydenhuolto on maailman huippua. Jyrki Katainen jättää politiikan. Alvar Aallon suunnittelema Villa Skeppet avautui yleisölle. Säätiedot.
Hallitus jatkaa työttömyysturvan uudistamista. Suomen terveydenhuolto on maailman huippua. Jyrki Katainen jättää politiikan. Alvar Aallon suunnittelema Villa Skeppet avautui yleisölle. Säätiedot.
Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä.
Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 16.40 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.12.
Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Areenasta.
Kuuntele myös Yle Uutiset selkoruotsiksi Areenasta.
Helsingin yliopiston opiskelijat selittävät politiikan vaikeita sanoja.
Selkokeskus ja oikeusministeriö ovat julkaisseet tietoa kuntavaaleista selkokielellä.
Selkouutisten Nasib Naseri ottaa selvää, toimiiko virastoissa selkokielinen palvelu. Sarjan videot ovat Kela, poliisi, TE toimisto, koulu ja pankki.
Kättely Vesi Hissi Alko Peruna Loma Koira Kouluruoka Metsä Sää
For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.
You can listen to and read the latest broadcast on this page.