Vuosi kotoutumiskoulutuksessa, osa 1

Luksian blogin osassa 1 opiskelijat näyttävät, miten kotoutumiskoulutus on alkanut. On kesä 2016, ja suomen kielen alkeet tulevat tutuiksi.

Blogi on osa Luksian Osallisena verkossa -projektia, joka saa tukea Euroopan sosiaalirahastolta. Blogissa seurataan Luksian opiskelijoita koko kotoutumiskoulutuksen eli vuoden ajan. Luksian blogia voi katsoa myös selkouutisten sivujen kautta. Uusi video ilmestyy kerran kuukaudessa.

Yle Uutiset selkosuomeksi

Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.

Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.35.

Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.

Suomi 100: Suomalainen juttu

Mies ottaa aurinkoa laiturilla.

Suomi 100: Terveisiä Suomi-kouluista

Baselin suomikoulun oppilaita.

Vuosi kotoutumiskoulutuksessa

Mies laittaa kirjaa hyllyyn kirjastossa.

Luksian opiskelijoiden videoblogi

Osa 1 Osa 2 Osa 3 Osa 4 Osa 5 Osa 6-7 Osa 8 Osa 9

Suomen säästä

Revontulet leimuavat Olkkajärvellä

YKI

Mirja Tarnanen ja Shadi Hatem.

Opiskelija kysyy. Professori vastaa.

Kuuntele keskustelun 1. osa

Kuuntele keskustelun 2. osa

Linkit

Yle News in Easy Finnish

For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.

You can listen to and read the latest broadcast on this page.

Edelliset lähetykset

Lisää lähetyksiä
Muualla Yle.fi:ssä