Hyppää sisältöön

Lappeenranta hakee näkyvyyttä SM-tason urheiluseurojen kautta

Markkinointiyhteistyöhön käytettävä summa on pysynyt samana viimeiset kolme vuotta.

PeKa vs. Catz
Koronaepidemia sotki Catzin mitalihaaveet tänä keväänä. Kuva PeKan ja Catzin ottelusta huhtikuussa 2019. Kuva: Tomi Hännisen kuvapankki
Ulla Ylönen

Lappeenrannan kaupunki tekee kaudella 2020–2021 markkinointiyhteistyötä kuuden paikallisen urheiluseuran kanssa.

Kaikki seurat toimivat aikuisten SM-tasolla.

Kaupunki maksaa seuroille markkinointiyhteistyöstä yhteensä 38 000 euroa. Summa on pysynyt samana kolme vuotta. Yhteistyöllä kaupunki saa näkyvyyttä muun muassa erilaisten urheilulähetysten kautta.

Lappeenrannan markkinointiyhteistyökumppanit ovat Liiga-SaiPa, Catz Lappeenranta, Pesä Ysit, Lappeenrannan Urheilu-Miehet ja Veiterä sekä naisten salibandyliigassa aloittava Saimaan Pallo Salibandy ja NST Lappeenranta.

Eniten markkinointiyhteistyöstä eli 12 000 euroa maksetaan Liiga-Saipalle. Muiden seurojen saamat summat ovat 4 000–6000 euroa.

Suosittelemme sinulle