Big Brotherin ensimmäisellä tuotatokaudella päivittäisellä ohjelmalla oli keskimäärin 200 000 katsojaa. Vuosi sitten toteutetulla toisella kerralla katsojia oli jälleen enemmän eli noin 270 000. Parhaillaan nähtävä uusi tuotantokausi on vetänyt päivittäin television ääreen yli 300 000 katsojaa. Myös sunnuntaisin nähtävä Big Brother Talk Show on kasvattanut suosiotaan. Ohjelmalla on tänä syksynä ollut yli 400 000 katsojaa eli viime vuotiseen nähden 50 000 katsojaa enemmän.
Ohjelman viralliset nettisivut ovat niin ikään vetäneet kävijöitä. Netin kautta sarjan tapahtumia käy tarkastamassa viikossa noin 350 000 eri kävijää, mikä on noin 100 000 enemmän kuin vuosi sitten.
-Ohjelman kiinnostavuutta on varmasti lisännyt kilpailijoiden casting eli valinta, jota tehtiin aikaisempia kertoja huolellisemmin useassa eri kaupungissa. Ohjelmaa on nyt tehty jo pari vuotta, joten siitä saadun kokemuksen kautta osataan tehdä parempaa ohjelmaa ja esimerkiksi ideoida hauskempia viikkotehtäviä, arvelee Subtv:n tiedottaja Jonna Tapanainen.
Aikaisempiin Big Brotherin tuotantokausiin verrattuna uutta on muiden tiedotusvälineiden lisääntynyt kiinnostus sarjaa kohtaan. Tämä näkyy erityisesti internetissä, missä eri verkkojulkaisut raportoivat reaaliaikaisesti talon tapahtumista. Nettiseuranta on kannattanut, sillä BB-uutiset ovat usein sivujen päivän luetuimpia juttuja.